Türkiye tanıtıma 120 milyon dolar harcayacak

31.07.2007 - 10:08 | Son Güncelleme :

https://i.bigpara.com/i/55big/
Turizm ve Kültür Bakanı Atilla Koç, tanıtım ve pazarlama çalışmalarında, turizm açısından hızla büyüyen Doğu Asya, Pasifik Bölgesi ve özellikle Çin ile Hindistan`a özel önem verdiklerini söyledi. Koç, Ortadoğu ülkeleri, İran, Orta Asya Türk cumhuriyetlerine de yönelik özel tanıtım kampanyaları düzenleyerek bu bölgelerde pazar payını artırmayı amaçladıklarını açıkladı.
Koç, tanıtım ve pazarlama stratejileri ve turizm faaliyetlerine ilişkin bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıda konuşan Koç, Türkiye`nin uluslararası platformda markalaşması hedefiyle yeni tanıtım stratejileri uyguladıklarını belirtti.
Koç, bu yıl 73 ülkede yürütülen reklam ve tanıtımların bütçesinin, geçen yıla oranla yüzde 60 artırılarak 120 milyon dolara yükseltildiğini açıkladı. Bakan Koç, yurtdışında yürütülen tanıtım kampanyalarında, Türkiye`nin güçlü yanlarının büyüleyici turizm çeşitliliğiyle verileceği bir strateji izlediklerini anlattı.
Kültür turizmi, şehir turizmi, kongre, sağlık-termal, golf turizmi ve sportif aktivitelerin ön plana çıkarılacağını vurgulayan Koç, bu ögelere vurgu yapılırken Türkiye`de yılın 12 ayında her türlü aktivitenin yapılabileceği üzerinde durulacağını belirtti.
Bakan Atilla Koç, 2007 yılı reklam faaliyetlerine ocakta başlanıldığını anımsatarak, reklam, İnfo Tur, Road Show ve ağırlama faaliyetlerine de ağırlık verdiklerini sözlerine ekledi.
 

Hisse Başarıyla eklendi