Tanıtıma 175 Milyon Dolar

08.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


1 Ocak 2001 tarihinden itibaren Accenture adını alacak Andersen Consulting, yeni marka ve görsel kimliğini tanıtmak amacıyla 175 milyon dolarlık küresel tanıtım yatırımı yapıyor. Dev bir bütçeyle yeni marka ve görsel kimliğini tanıtmaya hazırlanan Andersen Consulting, yeni logo ve yeni kartvizit hazırlığını da hızlandırdı.8.9 milyar dolar cirolu, dünyanın en büyük yönetim ve danışmanlık organizasyonlarından biri olan Accenture`nin tanıtımı, 2001 ocak-mart ayları arasında yapılacak. Şirket, altı kıtanın büyük medya pazarlarındaki başlıca iş gazete, dergi ve sekiz ülkenin televizyon kanallarında 6 binden fazla spotla tanıtılacak.


6.5 MİLYON KARTVİZİT;

Şirket, bin 500`den fazla ofis levhasının güncelleştirilmesi ve 2001 yılının ilk iş gününde her elemanına 100 adet olmak üzere 6.5 milyon kartvizit basılacak. Dünya genelinde 180 Accenture web sitesi, 1 Ocak 2001 tarihinde yeni marka ve görsel kimliğiyle resmen faaliyete başlamış olacak. Şirketin, yeni isim ve görsel kimliği üç ay da küresel bir kampanya ile gerçekleştirildi. Beklentilere ulaşmak için hızlanmak, genişleyerek yayılmak ve aşarak geçmek anlamına gelen `gelecek` ve `vurgu` kelimelerinin birleşmesinden oluşan Accenture, Andersen Consulting`e sunulan binlerce isim arasından tercih edildi. İsim şirketin Norveçli ir profesyoneli tarafından önerilmiş. (YENİ BİNYIL)

 

Hisse Başarıyla eklendi