Pazarlama`nın Devi MİLPA

05.11.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :




Pazarlama sektörünün devi olan Milliyet Pazarlama yatırımcısına her vadede prim vaat ediyor. Dışbank, Ray Sigorta ve Ditaş Doğan gibi, bilançolarında sürekli yüksek kar rakamı açıklayan iştiraklere sahip olan şirket, 2000 yılı sonu itibariyle, iştiraklerinden 30 milyon dolar civarında kar elde etmeyi planlıyor. Ayrıca geçtiğimiz yıllarda yüzde 6 brüt kar marjıyla çalışan şirket, Tofaş’la yapmış olduğu anlaşmalar neticesinde, 2000 yılı başından itibaren yüzde 12 kar marjıyla çalışmaya başladı.

Öte yandan şirketin üzerinde dolar bazında neredeyse yüzde 200’e yakın prim potansiyeli bulunuyor. Teknik olarak bakıldığında ise hissenin çok makul fiyat seviyelerinde gezindiği görülüyor. Bunun yanında bizi ilgilendiren en önemli konu Mil-pa’nın bu yılki hedeflerinin çok agresif oluşu... Şirket bu hedeflerine ulaştığı takdirde sadece bu satışlardan elde edeceği yıl sonu karı 15 milyon dolar civarında olması beklenebilir... Enflasyonda sağlanacak kalıcı düşüş ise, şirketin uzun vadeli ve düşük faizli kredi kullandırmak suretiyle yapacağı gayrimenkul ve otomobil satışları patlayacağı benziyor. Buna bir de şirketin kurduğu arabam.com internet sayfasının araba satışları oranını artırması beklentisi eklersek... Fazla söze ne hacet... Daha önceden de söz ettiğim gibi, Milliyet Pazarlama’yı anlatmakla bitiremem ama beni okuyonlar bilir. Benim önerdiğim hisselerir alıp, tutanlar kazanır. (BORSAANALİZ)
 

Hisse Başarıyla eklendi