Pastavilla`nın Yeni Yatırım ve Projeleri

26.11.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :



PASTAVİLLA: Geçen yılın dokuz aylık döneminde 178 milyar 440 milyon liralık net kar açıklamış olan şirket, bu yılın aynı döneminde 432 milyar 37 milyon liralık net kar elde etti. Pastavilla yetkilileri, sektöre yeni rakiplerin girmesi ve ihracat pazarındaki tıkanıklığa rağmen 2000 yıl sonu hedeflerini tutturacaklarını söyledi. Yılın ilk on aylık döneminde 1 milyon 700 bin dolarlık makarna ihracatı gerçekleştirdiklerini belirten yetkililer, ihracat yaptıkları ülkelerin başında ABD, Gürcistan ve Afrika ülkelerinin geldiğini söyledi. Yeni Pazar hedeflerinin Japonya olduğunu söyleyen yetkillier, ihraç ettikleri markaların Pastavilla, Kartal, Lunch&Dinner, Caranina, Portella, Capitano, Lina, Haddar, Isle of Capri ve Bella francesca olduğunu belirtti. Yetkililer, Pastavilla’nın yeni yatırım ve projeleriyle ilgili olarak da şu bilgileri verdi: “Önümüzdeki yıllara, İzmir çıkışında kurulu yeni bir tesisle girmeyi planlamaktayız. Bunun için Aliağa’da 70 dönüm bir arazi satın alınmıştır. Yeni tesisler için 15 milyon dolar harcama öngören şirketimiz, tesisle birlikte teknolojisini de yenilemeyi planlamaktadır. Pastavilla son olarak Pastavilla Pane Unu’nu üretmiş ve piyasaya sürmüştür. 2001 yılı başında da şirketimiz yeni makarna çeşitleri ve durum buğdayından elde edilen yeni ürünleri piyasaya sürmeye hazırlanmaktadır.” (EKONOMİST)
 

Hisse Başarıyla eklendi