Milyonlarca insan mağdur: Masraflarınızı geri isteyin

21.07.2014 - 11:40 | Son Güncelleme :

Ye­ni Tü­ke­ti­ci Ka­nu­nu, BDDK'nın be­lir­le­di­ği bir üc­re­tin alı­na­bi­le­ce­ği­ni ön­gör­mek­te

https://i.bigpara.com/i/55big/turk_lirasi_tl_650.jpg
<ımg class="yeniImg" border="0" src="http://i.bigpara.com/i/55big/turk_lirasi_tl_650_4.jpg"> 

Milyonlarca insanın bankalar tarafından mağdur edildiğini ifade eden Aydın Ağaoğlu, Şu anda Türkiye'de 100'ün üzerinde firma, faaliyete geçerek çağrı merkezleri kurdu ve bankaların tüketicilerden hukuka aykırı tahsil ettikleri dosya masraflarının tahsilinde aracılık edeceklerini öne sürerek, vatandaşlardan para karşılığı dilekçe göndermek suretiyle çıkar sağlıyorlar dedi.

TÜM KONUT KREDİLERİNİ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN...

Ağaoğlu, avukatlar dışında hiç kimsenin hakem heyetleri veya tüketici mahkemeleri nezdinde vekil olarak görev yapamayacağını, dosya takip edemeyeceğini vurgulayarak, bu açıkgöz firmaların gönderdikleri dilekçe örneklerinin internet sitelerinde ücretsiz bulunduğunu, arzu edenlerin buralardan alabileceklerini kaydetti.

Masraflarınızı geri isteyin

Dos­ya mas­ra­fı ve kre­di kar­tı ai­dat­la­rı­nın ge­ri alı­na­bi­le­ce­ği­ne da­ir açık­la­ma­la­rın sa­nal or­tam­da tü­ke­ti­ci­le­re an­la­tıl­dı­ğı­nı ifa­de eden Ağa­oğ­lu, söz­le­ri­ni şöy­le sür­dür­dü: “Ye­ni Tü­ke­ti­ci Ka­nu­nu, BDDK'nın be­lir­le­di­ği bir üc­re­tin alı­na­bi­le­ce­ği­ni ön­gör­mek­te. BDDK,  üc­ret be­lir­le­me­di­ği hal­de ban­ka­lar, tü­ke­ti­ci­ler­den dos­ya mas­ra­fı ve­ya ben­ze­ri isim­ler adı al­tın­da üc­ret tah­sil et­me­yi sür­dür­mek­te­dir. Bu­nun ia­de­si ge­re­ki­r.”
 

Hisse Başarıyla eklendi