Migros `un 1999 Hedefi Yüzde 27 Büyüme

11.04.1999 - 00:00 | Son Güncelleme :



MIGROS: 1990-1998 yillarinda reel olarak ortalama yuzde 25 oraninda buyuyen Migros`un, 1998 yilinda yuzde 30 oraninda buyudugu aciklandi. Sirketin buyumesini hiz vererek surdurdugunu kaydeden Migros Genel Muduru Bulent Ozaydinli, 1999 yilinda buyume hedefinin yuzde 27 oldugunu belirtti. 1999 yilinda 70 magaza acmayi planladiklarini, sektordeki lider konumlarini kimseye birakmak niyetinde olmadiklarini soyleyen Ozaydinli, `1999 yilinda yatirimlarimizin maliyeti, 100-120 milyon dolar arasinda olacak. Bu yatirimlar sirketin ozkaynaklarindan karsilanacak` dedi. Uluslararasi arenada ikisi Rusya`da besi azerbaycan`da olmak uzere yedi magazalarinin oldugunu ifade eden Ozaydinli, sozlerine soyle devam etti: `Kazakistan`da yeni bir Ramstore acmak uzereyiz. 1999 yilinda Ukrayna, Gurcistan, Makedonya ve Bulgaristan pazarlarina da girmek istiyoruz. Girdigimiz ulkelerde birkac magazayla yetinmeyecegiz. Yurtdisi magazalari ile ilgili olarak arsa arastirmalarina ve alimlarina basladik.` Sok magazalarinin sayisinin 1998 sonu itibariyle 107`ye ulastigini soyleyen Ozaydinli, kosullarin uygun olmasi halinde bunlari da halka arz edeceklerini sozlerine ekledi. (EKONOMIST)Hisse[
 

Hisse Başarıyla eklendi