Market reyonları her cuma evinize geliyor

06.10.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


Hürriyet, tüketim sektörü için yepyeni bir gazete hazırladı. Reyon adındaki bu yeni gazete, bugünden itibaren 15 günde bir cuma günleri Hürriyet ile birlikte ücretsiz dağıtılacak.

Reyon, İstanbul, Ankara, İzmir, Adana ve Antalya`da yayınlanacak. Hürriyet, Reyon Gazetesi ile Türkiye`de bir ilki gerçekleştirirken, yiyecek, içecek, sağlık, temizlik, kozmetik sektörlerini kapsayan ve FMCG olarak adlandırılan bu sektör için, hem büyük kampanyalara destek veren, hem de gerektiğinde kendi ayakları üzerinde durabilen yepyeni bir gazete yarattı.Gazetenin mizanpajında marketlerdeki reyon mantığından yararlanıldı. Haberler ürün gruplarına göre sınıflandırıldı. Reyon, ana gazeteyi reklam mecrası olarak benimsemekte zorlanan ve tercihini daha çok TV, radyo ve outdoor`dan yana kullanan FMCG sektöründeki firmalar için yeni bir mecra olacak. Reyon Gazetesi`nde, ana gazetenin FMCG sektörü için dezavantaj gibi görünen özelliklerini ortadan kaldıran bir çok yenilik yapıldı.

Ayrı bir ekip, kaliteli káğıt, farklı reklam/pazarlama tekniklerine imkan sağlayan Reyon Gazetesi`nde, çerçeveli ilan, kutu ilan st/cm ilan, sampling gibi imkanlar da yaratıldı. "Bilinçli Tüketim."Reyon Gazetesi reklamını yaptığı ürünleri reyonlarında tanıtarak tüketicileri bilinçli tüketime sevkediyor. Reyon, 3 bin 500`den fazla zincir mağazada 44 bin çeşit ürünle karşılaşan tüketicinin seçim yapmasını kolaylaştırırken, ürünler hakkında da detaylı bilgiler sunuyor. Bugün çıkan gazetede, süt ve süt ürünleri, kuru gıda ürünleri, dundurulmuş gıda, konserve ve diyet ürünleri, içecek ürünleri, temizlik ürünleri ile sağlık ve kozmetik bölümleri yer alıyor. Hafta sonu öncesinde cuma günleri yayınlanacak gazete, tüketiciler için de bir rehber olacak. Çikolatadan yoğurda, sütten peynire, kahveden deterjana, biradan dondurmaya kadar bütün ürünler hakkında ayrıntılı bilgi yer alıyor. (HÜRRİYET)
 

Hisse Başarıyla eklendi