Markaların DNA Yaratıcısı Türkiye`de

13.11.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


Dünyanın ve Türkiye`nin en geniş networkü olan McCann - Erickson Advertising, yaratıcı Grup Dünya Başkanı Marciro Moreira`yı, Marketing Forum 2000 için Türkiye`ye getirdi. Pazarlama ve reklam dünyasının Türkiye`de nabzını tutan setör dergilerinden Marketing Türkiye tarafından dokuz yıldır düzenlenen Marketing Forum`un bu yılki ana teması, internet ve yeni medyada yaratıcılık.


Marketing Forum 2000`de Cretıve DNA ( Yaratıcılığın DNA`sı) başlıklı bir konuşma yapacak olan Moreira, sadece yaratıcı ve farklı olmanın McCann - Erickson için geçerli bir formül olmadığını söylüyor. Reklamcılıkta orjinal ve denenmemiş bir şey yaratmak gerektiğini, ancak bunu yaparken de marka ve ürünü orta ve uzun vadede ileriye itecek doğru ve iyi işler yaratılması gerektiğini ifade eden Moreira, yaratıcılığın yeni ekonomide taklit edilmeyen ve diğerlerinden farklı kılan tek üstün özellik olduğunu söylüyor. McCann - Erickson networkü, tüm dünyada 127 ülkede ve 186 şehirde global markalara ve o ülkelerin yerli markalarına 88 yıllık dünya deneyimiyle hizmet veriyor. Gillette, L`oreal, Coco Cola, Opel, Motorola, Mastercard, UPS, Nestle, GoodYear, Unilever gibi dev firmalarının dünya çapında reklamını yapan McCann - Erickson`da, Moreira ve ekibi doğruyu ve iyiyi söylemek sloganıyla hareket ediyorlar. Forum`da ayrıca Türk pazarlama ve reklam dünyasının önde gelen isimlerinden 3M`den Kenneth Johansen, Yaratım`dan Hulki Aktunç, Beşiktaş Spor Klübü Pazarlama Direktörü İpek Özgüden ile Reklamcılar Derneği Başkanı Faruk Atasoy, internet ve yeni medyada yaratıcılık konusunun alt çalışmaları üzerinde görüşlerini dile getirdiler. (FİNANSAL FORUM)


 

Hisse Başarıyla eklendi