Kriz Bak`i Etkilemedi.

23.12.1998 - 00:00 | Son Güncelleme :


Bak Ambalaj, ekonomik krizdenetkilenmemek icin ihracata agirlik verirken, urun desenini de genisletti. Bak Ambalaj`in, gida ambalaji urettigi icin ekonomik krizden diger sektorlere gore fazla etkilenmedigi de belirtildi. 1998 yilinda yurtici ve yurtdisi pazarlarda musteri sayisi ve ihracat miktarinin arttigi belirtilen acikalamad, uretimin gecen yil duzeyinde oldugu, ihracatin ise gecen yila gore yuzde 42 yukseldigi belirtildi. Bak Ambalaj`in musteri portfoyune ekmek ambalajinin yani sira 1998 yilinda musteri portfoyune Coca Cola firmasinin da girdigi belirtilerek bu firmanin urunleri icin etiket uretildigi belirtildi. Sirketin aciklamasina gore, 1999 yilinda sirket yeni yatirim yapmayi dusunmuyor. 1998`de uretiminin yuzde 20`sini ihrac eden sirketin 1999 yilinda bu orani yuzde 40`a cikarmasi hedefleniyor. Bak Ambalaj, ihracat hedefine ulasmak icin gida sanayii ve ihracatin gelismis oldugu ABD, Fransa, Almanya ve Ingiltere pazarlarinda buyumeyi hedefliyor. Sirket ayrica mevcut dis pazarlarina ek olarak Fas`a da ihracat yapmayi planliyor. (RADIKAL)
 

Hisse Başarıyla eklendi