KOBİ'lere UPS'den destek

09.10.2014 - 14:33 | Son Güncelleme :

KOBİ'ler yeni pazarlara UPS Türkiye ile açılıyor

https://i.bigpara.com/i/55big/ups.jpg

<ımg class="yeniImg" border="0" src="http://i.bigpara.com/i/55big/ups.jpg">

Yeni dönem hedeflerinde ihracata ağırlık veren KOBİ'lere UPS Türkiye’den çözümler için destek geliyor.

UPS, Türkiye’nin  2023 yılı ihracat hedefi için yeni alternatif pazarlar arayan kobilere, lojistik desteği sağlama kararı aldı ve gümrük, nakliye gibi bir çok konuda kobilerin alternatif pazarlarda hedeflerine ulaşmasında kolaylık sağlama yolunda adım attı.

dunya.com'un haberine göre; UPS Türkiye Pazarlama Direktörü Teoman Ünal, yaptığı açıklamada, dosyadan uçak motoruna kadar her türlü gönderiyi en hızlı şekilde ulaştıran UPS'nin dünya lideri bir lojistik firması olduğunu ve teknolojiye her yıl 1 milyar dolardan fazla yatırım yaptığını söyledi.

30 binden fazla KOBİ bulunan Konya'yı önemsiyoruz

En hafiften ağıra kadar gönderiyi kara, hava, deniz yolu ile  220'den fazla ülkeye ulaştırdıklarını ifade eden Ünal, Anadolu'nun önemli KOBİ merkezleri illerde hizmet verdiklerini, bu nedenle de 30 binden fazla KOBİ bulunan Konya'yı önemsediklerini dile getirdi.

Dünyada 400, Türkiye'de ise 3 binden fazla çalışanla hizmet sunduklarını belirten Ünal, teknolojiye yapılan yatırımla gönderinin her aşamasında müşterinin bilgilendirildiğini, bununla da şirketlerin tedarik zincirini daha iyi bir şekilde yönetmelerini sağladığını dile getirdi.

Firmaların UPS ile iş birliği yaparak yeni pazarlara kolayca girebildiğini vurgulayan Ünal, şöyle konuştu:

Uluslararası firmalar arasında Türkiye pazarında olan tek firmayız

Üreticiler, UPS gibi şirketlerle aslında 220 ülkede dağıtım ağına sahip oluyor. Farklı pazarlara erişimi sağlıyor. Lojistik konusundaki uzmanlarımız, satış temsilcilerimiz, müşteri temsilcilerimiz destek oluyorlar. UPS, aslında global bir şirket olarak Türk ihracatçılarına dünya çapında bir erişim sunuyor. 'Hangi pazara nasıl ulaşırım ve nasıl gönderirim?' diye bir dert yok. En basit numune gönderilerinden konteyner, gemi, hava kargoya kadar her şekilde hizmetler sunuyor. UPS ile çalışıp tek bir ortakla tüm ihtiyaç duydukları lojistik ihtiyaçları giderebiliyorlar. Uluslararası firmalar arasında Türkiye pazarında olan tek firmayız. Yurt içi hizmetlerimiz de var, tüm illerimizde 3 binden fazla çalışanımızla hizmet veriyoruz. Türkiye'nin çok güzide markalarının yine yurt içinde dağıtımlarını da yapıyoruz. Tek bir ortakla Türkiye ve dünyaya erişim, her tür gönderi çözümlerini elde edebilir durumdalar.

Çalıştığımız tüm ülkelerde gümrük işlemlerini yapan yapılarımız var

Türkiye'nin 2023'te 500 milyar dolar ihracat hedefine lojistik firması olarak katkı sunmayı hedeflediklerini anlatan Ünal, bu anlamda özellikle KOBİ'lere çözüm önerileri sunmaya gayret ettiklerine işaret ederek, UPS, dünyanın en büyük gümrük müşavirliğinden bir tanesi. Bizim çalıştığımız tüm ülkelerde gümrük işlemlerini yapan yapılarımız var. Buradan Güney Amerika'daki bir ülkeye gönderi yapacaksınız. Oradaki vergi limiti, ürün değerinin ne kadar olduğu, ne tür vergiler istendiği gibi konuları bilemeyebilirsiniz. Bunlarla hiç uğraşmanıza gerek yok. UPS'nin gümrük işlemlerini ve teslimatı orada yapmasını, ücretlerin yansıtılmasını istediğiniz zaman hiç onları dert etmeden bu sorunu çözmüş oluyorsunuz değerlendirmesini yaptı.

Ünal, lojistiği birçok firmanın zorluk ve maliyet unsuru olarak gördüğüne dikkati çekerek, şunları kaydetti:

Lojistiği  bir fırsat olarak görmek lazım

Aslında, bir fırsat olarak görmek lazım lojistiği. Türkiye İpekyolu üzerinde bir ülke. Farklı pazarlara ulaşıldığında ürünlerinizi çok daha yüksek karlarla satıp fazla kazanç elde edebiliyorsunuz. Bunun için zorluk gibi görünen lojistik aslında çok önemli bir araç. Biz nasıl lojistiği bir araç olarak kullanıp yepyeni pazarlara gireriz, UPS gibi dünya devlerinin sunduğu fırsatlardan faydalanarak, 'ihracatımızı, gelirlerimizi, karlarımızı artırırız' diye bakmak, yeni yeni pazarlara girmek gerekir. Bir yandan da sunmuş olduğumuz teknolojik çözümleri kullanarak, 'bunu bir müşteri memnuniyeti için kendi iç iş süreçlerini daha iyi yönetmek için bir araç olarak nasıl kullanabilirim' diye planlamaları lazım

 

Hisse Başarıyla eklendi