İş-Tim’in Reklam Ajansı Belli Oldu

12.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :




Bu yıl 2 milyar 550 milyon dolar vererek tarihin en büyük özelleştirmesine imza atan İş-Tim, en geç 2001 Ocak sonunda faaliyete geçmeyi planlıyor. 27 Ekim’de Ulaştırma Bakanlığı’yla imtiyaz sözleşmesini imzaladıktan sonra, büyük bir hızla organiazsyonunu oluşturan ve altyapı yatırımlarına başlayan İş-Tim, sektördeki kıyasıya rekabet nedeniyle büyük bir reklam kampanyasıyla piyasaya girecek.

İş-tim’in rakipleri Turkcell ve Telsim’in, bu yılın ikinci yarısında yaptığı reklam atakları da dikkate alındığında, bu üç kuruluş arasında 2001 yılında büyük bir reklam savaşının başlayacağını söylemek mümkün.

Tabii bu noktada İş-Tim’in hangi reklam ajansı ile çalışacağı büyük önem kazanıyor. Bilindiği gibi diğer iki GSM operatörü Türkiye’nin büyük reklam ajanslarıyla çalışıyor. Turkcell Young&Rubicam/Reklamevi ve Yorum Ajans ile çalışırken, Telsim’in reklam kampanyasını sürdüren şirket ise Ali Taran Creative Work Shop. Reklam dünyasının bu iki devinin yaptığı işlerle başetmek gerçekten kolay değil. İş-Tim yöneticileri de böyle düşünmüş olmalı ki, geçen hafta bu konudaki kararlarını verdiler ve en az bu iki reklam ajansı kadar başarılı bir ajansla anlaşmaya vardılar. Evet İş-tim’in reklam bombardımanını başlatacak olan şirketin adı Güzel Sanatlbar Saatchi&Saatchi. Bu arada İş-tim, kadrolaşmasını da sürdürüyor. En son Pirelli’den Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü İpek Doğan transfer edildi. Şimdi İş-Tim’in İletişim Danışmanı olarak hangi şirketi seçeceği merak konusu. (EKONOMİST)
 

Hisse Başarıyla eklendi