İmar Bankası için YARDIM MASASI

15.07.2003 - 09:34 | Son Güncelleme :


İmar Bankası mudilerinin sorun ve şikayetlerine, yardım masası telefonları ve internet aracılığıyla cevap verilmeye devam edileceği bildirildi. Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu`ndan (BDDK) yapılan yazılı açıklamada, 4 Temmuz 2003 tarihinden itibaren telefon ve web sitesinde açılan özel link (www.bddk.org.tr) vasıtasıyla, bilgilendirme faaliyetlerine devam edildiği bildirildi. Söz konusu banka mudilerinin, bu linki ve yardım masası telefonlarını kullanarak sorun ve şikayetleri iletmeleri yanında, gelişmeleri yine bu kanallardan takip edebilecekleri kaydedildi. `Bu çerçevede ilgililerin, sadece kurumun resmi açıklamaları veya internet sitemiz kaynak gösterilerek yapılan haberlere itibar etmeleri, kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi açısından önem taşımaktadır` denilen açıklamada, İmar Bankası mudilerinin başvurabilecekleri Yardım Masası telefonları ise şöyle: (0312) 455 65 62, (0312) 455 65 63, (0312) 455 65 90, (0312) 455 65 96, (0312) 455 65 86, (0312) 455 65 87.

Off Shore başvuru telefonları

Öte Yandan İmar Bank Off Shore gazetelere verdiği ilanlarda bankanın faaliyetlerine devam ettiğini, 21 Temmuz tarihinden itibaren İmar Off Shore ile ilgili olarak bankanın avukatlık hizmetlerini yürüten Tavşanoğlu Hukuk Bürosu`na başvurulması gerektiği bildirildi. Tavşanoğlu Hukuk Bürosu: Ortaklar Cad. Nasuhbey Apt. B Blok No: 1 Mecidiyeköy/İstanbul Tel: (0546) 222 80 01-02-03-04, Faks: (0546) 222 80 05-06-07

 

Hisse Başarıyla eklendi