Ihlas Ev Aletleri A.ş.

02.01.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :



IHLAS EV ALETLERI: 1999 yilinda uyguladigi `aktif pazarlama yontemi` sayesinde krizi cok fazla hissetmedi. Bu yontem sayesinde musteri ile bire bir temas etme imkani kuran sirket elemanlari hedefler dogrultusunda satis gerceklestirdiler. Bu nedenle sirketin 1999 yili icin hedeflemis oldugu 20 trilyon liralik ciro hedefine ulasmasi bekleniyor. IHlas Ev Aletleri Muhasebe ve FInans Sorumlusu Mehmet Kusmez, 2000 yiliyla ilgili olumlu beklentiler tasidiklarini soyluyor. Sirket tasidigi olumlu beklentiler nedeniyle 2000 yilinda cirosunu 1999`a gore yuzde 75 artirarak, 35 trliyona cikarmayi hedefliyor. Bu yil ic pazarda yasanan gelismleerin umut verici oldugunun altini cizen Kusmez, `hukumetin ugradigi ekonomik programlar tutarsa, gecen yil yasanan sikintilar yasanmaz. Biz de bu varsayimdan hareketle satis programi yaptik ve bu programdan herhangi bir sapma beklemiyoruz` diyor. Ihracat Ihlas Ev Aletleri`nin satislarinin icinde ihracat kucuk bir paya sahip. Ancak sirketin hedefi bu rakami asamali olarak yukseltmek. Sirket, 2000 yilinda ozellikle temizlik robotu ve cay seti ile Avrupa pazarina girmeyi ve uretiminin yuzde 5`ini ihrac etmeyi hedefliyor. Ozellikle Almanya`nin kendileri icin onemli bir pazar olduguna isaret eden Kusmez, `almanya`da yasanan Turkler bizim icin onemli bir potansiyel tasiyor. Bunun yani sira iddiali oldugumuz yeni urunlerimizi yabancilara da satacagiz` diyor. (PARA-BORSAMARKET)
 

Hisse Başarıyla eklendi