GM, Japonya`daki Satış Ağını Düzenliyor

25.10.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


ABD`li otomotiv devi General Motors`un (GM) Japonya`daki satışlarını artırmak amacıyla bu ülkedeki dağıtım ağını yeniden düzenleyeceği belirtildi. Dünyadaki en büyük otomobil kuruluşu olan GM`in, bünyesindeki Chevrolet, Cadillac, Opel, Saturn ve Saab gibi modellerinin Japonya`daki yıllık satışını 35 binden 100 bine çıkarmak amacıyla dağıtımını yeniden gözden geçirdiği belirtildi. Plan uyarınca, GM AutoWorld olarak adlandırılacak yeni ağ, GM`in Saturn bayilerinin büyük bir bölümü ile ABD`li kuruluşun Japonya`daki kamyon birimi Isuzu`nun bazı bayilerini bir araya getirecek. Ayrıca bu zincire yeni bayiler de eklenecek. GM, ilk başta 13 bayinin dahil olacağı bu yeni düzenlemede bayi sayısını yıl sonuna kadar 25`e, dört yıl içinde de 100`e çıkarmayı hedefliyor. (FİNANSAL FORUM)

 

Hisse Başarıyla eklendi