E-ticaret Korku İle Ggelişiyor

11.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


Yönetim ve teknoloji danışmanlığı şirketi Andersen Consulting’in Avrupa’da 550, ABD’de 60 üst düzey yöneticiyle yaptığı e-ticaret araştırması, Avrupa’daki şirketlerin % 97’sinin şu ya da bu şekilde e-ticarete girdiğini gösteriyor. E-ticaret yarışında, ABD’ye yetişen Avrupa’da geçen yıla oranla bu hızlı gelişimin altındaki nedenlerin başında rekabet korkusu yatıyor. Araştırmada ortaya çıkan ilginç sonuçlarsa şöyle: Avrupalı şirketlerin e-ticarette sahip olduğu avantajlar, iş kullanımı, dil ve kültür farklılıklarının e-ticarete yansımaları, mobil ticaret fırsatları ve girişimci potansiyelinin yetersizliği. (TREND)
 

Hisse Başarıyla eklendi