Dündar`ı kızdıran tavuk reklamı

31.03.2006 - 11:22 | Son Güncelleme :

https://i.bigpara.com/i/55big/
Kuş gribi nedeniyle kriz yaşayan tavukçuluk sektörüne destek için ücretsiz olarak tanıtım reklamlarına çıkan ünlü televizyoncu Uğur Dündar, bir tavuk firması kendi reklamlarında aynı formatı kullanınca hayal kırıklığı yaşadığını açıkladı.
Er Piliç`in televizyoncu Ayşe Özgün`ün rol aldığı ve Uğur Dündar`lı reklamlara benzerliğiyle dikkat çeken reklam filmi, ünlü habercinin tepkisine neden oldu. Dündar, tavukçuluk sektörünün isteğiyle ücretsiz görev aldığı reklam ile aynı formatı kullanan ve Ayşe Özgün`ün para karşılığı oynadığı Er Piliç reklamını, Sağlıklı Tavuk Bilgi Platformu`na (STBP) gönderdiği bir mesajla eleştirdi.
Dündar, STBP adıyla bir araya gelen tavukçulara gönderdiği mesajda şunları söyledi:
Gönüllü üstlendiğim misyondan asla pişman değilim ve olmayacağım. Ancak hayal kırıklıklarım maalesef devam ediyor. Niçin derseniz, bir örnekle yanıtlayayım: Bir yanda Er Piliç`in Ayşe Özgün reklamları; diğer yanda Ömür Piliç`in! Bir yanda bizim çalışmanın alabildiğine istismarı (Er Piliç), diğer yanda gerçek sanayici olmanın özeni ve ağırlığı (Ömür Piliç). Toplum gerçek sanayici kim, felaketten rant sağlamaya çalışanlar kim, görmüş oluyor. Ben ise olup biteni hayal kırıklığı yaşayarak seyrediyorum.


Uğur Dündar`la satış patladı
Uğur Dündar`ın oynadığı tanıtım filmleri beyaz et piyasasında satışları eskisinden yüksek seviyeye çıkardı.
Araştırma firması AC Nielsen`in 27 büyük süper - hipermarket ve marketler zincirinin haftalık verilerinden oluşan raporuna göre Dündar, paket beyaz et sektörünü 14.5 kat büyüttü. Kuş gribi nedeniyle tavuk piyasası neredeyse `hiç` denebilecek, haftalık 41 ton seviyesine kadar daralmıştı. Satışlar haftalık 596 tona kadar yükseldi.
 

Hisse Başarıyla eklendi