CMS Jant`ın gözü devlerde

30.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


Alüminyum jant ihracatının lideri CMS Grubu, yeni otomotiv devlerini müşterileri arasına almayı hedefliyor. Kalitesiyle dünya markası olmayı başaran CMS, GM, Volkswagen ve Peugeot`yu yakın markaja aldı. 15 yıl önce kurulan ve 1996 yılından bu yana ihracat yapan CMS, 2000`li yıllarda yeni atılımlar gerçekleştirmeyi hedefliyor. Alfa Romeo, Fiat Auto, Renault`ya çözüm ortaklığı yaptıklarını söyleyen başkanvekili Berat Özen, Renault`tan bu yıl aldıkları kalite belgesi ve Fiat Auto`dan aldıkları en iyi jant dizaynı ödülünün, kendilerine moral verdiğini söyledi.


Hedef 2 milyon adetlik üretim:

Özen, yeni yılda yeni müşteriler edinmeyi planladıklarını belirterek, Başta General Motors, Volkswagen, Peugeot, DAICA gibi dünya devleriyle görüşmelerimiz sürüyor. Henüz sonuçlanmadı. Ama olumlu sonuç almayı umuyoruz. Özellikle Volkswagen bizim için çok önemli. Çünkü Seat, Skoda, Audi gibi 8 markayı bünyesinde bulunduruyor`` dedi. Önümüzdeki beş yıllık çalışma programlarının net bir şekilde hazır olduğunu anlatan Özen, bu yıl 1.5 milyona yakın jant üretimi yaptıklarını söyledi. 2001 hedeflerinin 2 milyon adet olduğuna dikkati çeken Özen, 2003 hedefimiz ise 3 milyon adet jant üretmek ve bunun ortalama yüzde 80`ini ihraç etmek. Kapasite artırımı, teknoloji yenileme çalışmalarımız sürüyor. Önümüzdeki 10 yıl içinde kendi alanımızda ilk üçte yer almayı hedefliyoruz`` diye konuştu. (RADİKAL)

 

Hisse Başarıyla eklendi