Boyner Ortadirek Gençleri Fabrika İle Giydirecek

14.11.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :


Beymen, Altınyıldız ve Benettton markalarından sonra iki yıl önce de Network`ü yaratan Boyner Grubu, orta gelir düzeyindeki gençleri de `Fabrika` markasıyla yakalayacak.


Boyner Grubu, en iyi tüketici grubu olan gençleri yakalamak için yeni bir marka yarattı. Beymen, Altınyıldız ve Network ile farklı zevk ve gelir gruplarına seslenen grup, `Fabrika` markası ile genç tüketicileri yakalayacak. İlki geçtiğimiz hafta İzmir`de ve İstanbul Carousel`de açılan mağazaların üçüncüsü de bugün Yenibosna`da hizmete girecek. Özellikle Anadolu`da yayılmayı amaçlayan Fabrika, 17-30 yaş grubunu, ulaşılabilir fiyatlarla giydirecek. Doğru fiyat ve ürünü bulduğunda en iyi tüketicinin gençler olduğunu söyleyen Fabrika`nın fikir babası ve Altınyıldız Genel Müdürü Mehmet Hotiç, çok hızlı büyüyeceklerini belirterek yeni markayı şöyle anlattı:


Hedefimiz gençlere onların istediği ve sevdiği, içinde trendleri içeren ve fiyatları daha uygun olan bir konsept yaratmak. İçinde neşe ve coşku var. Mağazalarda müzik ve spor atraksiyonları olacak. Mağazalarımız İzmir`de 450, Carousel`de 330 metrekare genişliğinde. Gençlerin hem hafta içi iş giysileri hem de hafta sonu giysilerini aynı yerden almalarını sağlayacağız. Genç kuşak yaşamın en dinamik bölümü. Gündüz çalışıyor, akşam sokağa çıkıyor, haftasonu doğaya yöneliyor. Neticede iyi sürüm var.


MALİYET AVANTAJI;

Altınyıldız`ın tekstilden konfeksiyona geçerken dikey organizasyonla maliyet avantajı yakaladığını söyleyen Mehmet Hotiç, Kumaşı biz üretiyoruz, konfeksiyonu biz yapıyoruz. Mağazalar da bize ait olduğu için maliyet avantajı olacak. Ürün, marka lansmanı ve mağazalaşma için üç ayda 3 milyon dolar yatırım yaptık. Fabrika`yı herkes her yerde görecek ve yaşamın içinde karşılaşacak diye konuştu.


ÖNCE ANADOLU SONRA AVRUPA;

İsmİyle `ucuzluğu` çağrıştıran Fabrika, grubun Anadolu illerine yayılmayı hedeflediği bir konsept. Bu amaçla Antalya, Mersin, Gaziantep, Samsun ve Trabzon`da corner çalışmaları başladı. Bu illerde hem corner hem de direkt Fabrika Altınyıldız adı altında açılacak mağazalarla büyük şehirler dışında unutulan gençlere de ulaşılmış olacak. Yurtdışında Banana Republic ve GAP örneklerini veren Mehmet Hotiç, Türkiye`de 20 yıl önce yapılan marka lansmanları dışında Türk markası oluşmadığını söyledi. Hotiç, Bir Mudo ve Yargıcı var. Ama dünyada bu çizgide o kadar çok marka var ki, dışarıdan gelenler Türkiye`deki boşluğu dolduruyor. Zara, Mango, Yargıcı, Polo Garage, Park Bravo aynı pazarda. Ama herkesin gerçekten ağırlık vermeden var olduğu bir pazar bu dedi. Hotiç, uzun vadede Network`ü ABD, Fabrika`yı da Avrupa ülkelerine taşımayı hedeflediklerini söyledi. (SABAH)

 

Hisse Başarıyla eklendi