Her yıl sonunu yüksek ciro arzusuyla bekleyen ABD`li alışveriş şirketleri, bu yıl bir miktar üzülecek. Yapılan son araştırmaya göre, ABD`li tüketiciler, geçen yıla göre daha az para harcayacak.
ABD`nin önde gelen araştırma şirketi NPD`nin, yaklaşık 2 milyon tüketici üzerinden gerçekleştirdiği, 9. Yıllık Tüketici Endeksi raporundan derlenen bilgilere göre, bir önceki yıla göre daha harcama yapacaklarını açıklayanların oranı, geçtiğimiz yıla göre azaldı.
Rapora göre tüketicilerin yüzde 44`ü mutlaka fiyat karşılaştırması yaparak alışverişini gerçekleştirecek.
Yüzde 37`si ise reklamların ne dediğine bakarak, yüzde 33`ü ise dükkandan almadan önce fiyatına internetten bakarak alışverişe çıkacak.