KAP ***SDTTR*** SDT UZAY VE SAVUNMA TEKNOLOJİLERİ A.Ş. (Özel Durum Açıklaması (Genel))

29.11.2024 - 21:36 | Son Güncelleme :

KAP ***SDTTR*** SDT UZAY VE SAVUNMA TEKNOLOJİLERİ A.Ş. (Özel Durum Açıklaması (Genel))



***SDTTR*** SDT UZAY VE SAVUNMA TEKNOLOJİLERİ A.Ş. (Özel Durum Açıklaması (Genel))

Özel Durum Açıklaması (Genel)
İlgili Şirketler
[]
İlgili Fonlar
[]
Özel Durum Açıklaması (Genel)
Yapılan Açıklama Güncelleme mi?
Hayır (No)
Yapılan Açıklama Düzeltme mi?
Hayır (No)
Konuya İlişkin Daha Önce Yapılan Açıklamanın Tarihi
01.03.2023
Yapılan Açıklama Ertelenmiş Bir Açıklama mı?
Hayır (No)
Bildirim İçeriği
Açıklamalar
Şirketimiz Sermaye Piyasası Kurulu'nun  (SPK)  25.01.2024 tarih ve 6/121 sayılı kararı   uyarınca 1.Grupta yer almıştır. Bu sınıflandırma neticesinde, SPK düzenlemeleri gereğince 'Sermaye Piyasası Faaliyetleri İleri Düzey Lisansı'' ve ‘'Kurumsal Yönetim Derecelendirme Uzmanlığı Lisansı''na sahip ve Şirkette tam zamanlı Yatırımcı İlişkileri Bölümü Yöneticisi çalıştırma yükümlülüğü bulunmaktadır.  Ayrıca, Özel Durumlar Tebliğinin 23.maddesinde,  Kurul gerekli görmesi durumunda ortaklığın işlem gördüğü pazar, ortaklığın kurumsal yönetim ilkelerine ilişkin Kurul düzenlemelerine göre dahil olduğu grup veya Kurulca uygun görülen başka bir kriter gözetilmek suretiyle Türkçenin yanı sıra başka dillerde de açıklama yapılmasını talep edebilir." hükmü yer almaktadır. Bu hükümden hareketle, Özel Durumlar Rehberinde "Kurulun kurumsal yönetime ilişkin düzenlemeleri çerçevesinde birinci grupta yer alan ortaklıklar tarafından yapılan özel durum açıklamalarının Türkçe'nin yanı sıra eş anlı ve İngilizce olarak, içeriğin doğruluğuna ilişkin sorumluluk ilgili ortaklıkta olmak üzere, ilan edilmesi zorunludur." hükmü bulunmaktadır.
Bu bağlamda, gerekli niteliklere sahip personel arayışına başlanmış ancak, Kurumsal Yönetim Tebliğinin 11/2 hükmü uyarınca tam zamanlı görev yapacak personelin atanması için gereken azami süre içerisinde bu atamanın tamamlanamayacağı anlaşıldığından, SPK'dan ek süre talep edilmiştir. Uygun nitelikli personel arama çalışmalarına devam edilen bu süreç içerisinde, genel uygulamaya uygun olarak, Yatırımcı İlişkileri Bölümünün asgari görevleri, Şirketimizin Muhasebe Müdürlüğü bölümü ile birlikte tüm gerekli lisanslara ve yetkinliğe sahip olan ve Şirketimizde yarı zamanlı olarak görev yapan Emel KOÇAK tarafından yerine getirilmiştir.
Emel KOÇAK'ın 29.11.2024 tarihi itibariyle yarı zamanlı olarak görev yaptığı yatırımcı ilişkileri görevinden ayrılması nedeniyle, Yatırımcı İlişkileri Bölümünün asgari görevleri, tam zamanlı personel ataması yapılımcaya kadar Şirketimizin Muhasebe Müdürlüğü tarafından yerine getirilecektir.
İşbu açıklamamızın İngilizce çevirisi ekte yer almakta olup, açıklama metinlerinde herhangi bir farklılık olması durumunda, Türkçe açıklama esas kabul edilecektir.
Yukarıdaki açıklamalarımızın, Sermaye Piyasası Kurulu‘nun yürürlükteki Özel Durumlar Tebliğinde yer alan esaslara uygun olduğunu, bu konuda/konularda tarafımıza ulaşan bilgileri tam olarak yansıttığını, bilgilerin defter, kayıt ve belgelerimize uygun olduğunu, konuyla ilgili bilgileri tam ve doğru olarak elde etmek için gerekli tüm çabaları gösterdiğimizi ve yapılan bu açıklamalardan sorumlu olduğumuzu beyan ederiz.
http://www.kap.org.tr/Bildirim/1361615
 

Hisse Başarıyla eklendi