Vestel, Müşteri İletişim Merkezi Kurdu

Bigpara Haber
Vestel, TIME Communications, VOXare Communication Management Platform (VOXare İletişim Yönetim Platformu) ile beyaz eşya, enformasyon teknolojisi ve tüketici elektroniğine yönelik ürünlerinin satış ve satış sonrası desteğinin verildiği `Vestel Müşteri İletişim Merkezi`ni kurdu. Vestel, Vestel Bilişim, VestelNet, Cihannet ve Vestel Pazarlama çatısı altındaki Beyaz Eşya ve Elektronik Grubuna hizmet verecek olan Müşteri İletişim Merkezi Türkiye`deki en büyük çağrı merkezi olmasının yanısıra, en gelişmiş teknolojileri barındıran sitem olma özelliğini taşıyacak.


Sistem, ISDN hattından alınan bilgiler doğrultusunda merkezi arayan müşterilerin, hizmet verilen Vestel Bilişim, VestelNet, Cihannet ve Vestel pazarlama şirketlerinden hangisini arandığını tespit edilmesiyle birlikte çalıştırılıyor. Sistemde yeralan denetçiler (supervisörler), operatörlerin müşteri ile olan görüşmelerini dinleyebiliyor ve gerektiğinde operatöre de yardım edebiliyor. Ayrıca sistem içinde otomatik olarak üretilen raporlar, internet ve internet üzerinden ilgili kullanıcıların kullanımına açılıyor. Şu anda sistemin tam kapasite olarak hizmet verdiğini belirten Vestel yetkilileri, VOXare CMP`den aldığı istatiksel veriler doğrultusunda artan çağrı sayıları ile doğru orantılı olarak hat ve operatör sayısını arttırabileceklerini belirtiler. (FİNANSAL FORUM)


Diğer Piyasa Haberleri