Şeker Piliç, 2001 Yılından Umutlu

Bigpara Haber

ŞEKER PİLİÇ: Bu yılın üçüncü üç aylık döneminde 212 milyar lira net kar açıklayan Şeker Piliç, 2001 yılından umutlu. Şirketin stratejisini ve pazarını büyük zincir mağazalara yönlendirdiğini ve ileri işlenmiş ürünlere yoğunlaştırdığını kaydeden Şeker Piliç Genel Müdür Yardımcısı Emre Bor, dokuz aylık dönemi şöyle değerlendirdi:

“Yatırımlardan dolayı fon çıkışı gerektirmeyen amortisman giderlerinin artışı, bu yılki yayılma politikamız gereği satış-pazarlama giderlerinin artması net dönem karımızın düşmesinde rol oynadı. Ayrıca piliç fiyatlarının düşmesi, bu yıl balık sezonunun çok iyi geçmesi ve balık fiyatının ucuzlaması, piliç fiyatlarını olumsuz yönde etkiledi. Bu faktörler de bilançomuza olumsuz yönde yansıdı.” Şeker Piliç’in 20000 yılında başladığı yatırımlarını 2001 yılında tamamlamayı planladığını belirten Bor, “Mevcut tesislerde full otomasyona geçerek, ileri işlem fabrikasını faaliyete alacağız. Katma değerli ürünlerde ise çok çeşitliliğe geçip, pişirilmesi kolay ürünleri daha çok pratik ve çabuk ürünlerde yoğunlaştırcağız” dedi. Bor, bu yapılanmayı reklam kampanyaları ile destekleyip, tüketiciler ile daha çok yakınlaşarak gerçekleştireceklerini söyledi. (EKONOMİST)

Diğer Genel Haberleri