Sabah Pazarlama Milenyum Atagi Baslatti.

Bigpara Haber
SabahPazarlama, 2000`i `atilim yili` olarak ilan etti. Sirketin, milenyumdaki hedefleri arasinda, 10 binin uzerinde otomobil satisi ve 100-150 milyon dolarlik ciro bulunuyor. Bu yil 15`inci kurulus yildonumunu kutlayacak olan Sabah Pazarlama, 2000 yili hedeflerini buyuttu. Yili "atilim yilina" donusturecek olan Sabah Pazarlama, bircok yeni projeyi hayata gecirecek. Bu yil 10 binin uzerinde otomobil satisi ve 100-150 milyon dolar arasinda ciro hedeflediklerini belirten Sabah Pazarlama Genel Muduru Hayati Tiryaki, "Degisen ekonomik kosullar bizi de olumlu etkileyecek. Degisen sartlara ayak uydurmak durumundayiz" diye konustu. Tiryaki, bunun icin sirketin sermayesinin 250 milyar liradan 5 trilyon liraya cikarildigini da vurguladi. 2000 yilinda bir cok alanda atilim yapacaklarini belirten Tiryaki, "Oncelikle ikinci el otomobil pazarinda buyuk bosluk oldugunu goruyoruz. Bugune kadar yapilanlari ve yurtdisindaki ikinci el otomobil satislarini inceliyoruz. Cok yakinda ikinci el otomobil pazarinda farkli bir yaklasim ile rol almaya baslayacagiz" dedi. Bu yil yaklasik 10 bin otomobil satmayi planladiklarini anlatan Sabah Pazarlama Muduru Hayati Tiryaki, Tofas`la prensip anlasmasina vardiklarini, pazarlayacaklari otomobil markalari arasina Tofas`da kattiklarini soyledi. Sabah Pazarlama`nin ikinci onemli projesinin Mart veya Nisan ayinda devreye sokulacak 200 konutluk tamamlanmis bir projenin satisina baslanmasi oldugunu anlatan Hayati Tiryaki, "Burada da 10 yila kadar vadeli konut kredilerini cok uygun sartlarda devreye sokacagiz" diye konustu. Degisen kosullarda pazarin tuketici pazari haline geldigini ifade eden Tiryaki, bundan sonra tuketiciye en iyi ve en cabuk hizmeti verenin on plana cikacagini soyledi. Bu cerceve icinde Sabah Pazarlama`nin aldigi onlemlere deginen Tiryaki, soyle devam etti: `Bu tedbirleri yilbasinda yaptigimiz Macintosh kampanyasiyla devreye koyduk. En onemli ve tuketiciyi rahatlatan yeniligimiz, prosedurun azaltilmasi oldu. Artik tuketicilerden senet almiyoruz. Belli kosullari yerine getirirse kefil de aramiyoruz. Tuketicinin talebi kredili bir istekse bir gun icinde onayi yerine getiriyoruz. Ayrica Lada ile de ozel bir anlasma yaptik. Turkiye`de Sabah Pazarlama`dan baska kimse Lada satisi yapamayacak." Ankara, Izmir, Adana ve Istanbul`da hizmet verdiklerini belirten Tiryaki, bunun da onemli bir avantaj oldugunun altini cizdi. Kriz donemlerinde Sabah Pazarlama`nin sundugu satis kosullarinin vatandasin alim gucune daha cok hitap ettigini, bu nedenle sirketin kriz donemlerinden olumsuz etkilenmedigini belirten Tiryaki, "Piyasalarda cok olumlu bir hava hakim. Paranin gidecegi alanlardan biri gayrimenkul. Iki kampanya yurutuyoruz. Ikisine de ilgi beklenenin uzerinde" diye konustu. Sabah Pazarlama`nin 15`inci yilinda 250 bin musteriye ulasildigini dile getiren Tiryaki, buradan yola cikilarak bu musterilerin ozel bir kartla Sabah Pazarlama uyesi yapilmasi yonunde calisildigini da soyledi. Bu konuda Etibank ile yapilan isbirligi cercevesinde musterilerine Sabah Pazarlama logolu kredi karti gonderilecegini belirten Tiryaki, "Kart sahibi musterilerimiz, bizden alisveris yaptiklari taktirde, odeme kolayligindan, cesitli odullere kadar, muhtelif sekillerde kartin imk_nlarindan faydalanabilecekler" dedi. Bu senenin bir diger orijinal konusunun da Otokent projesi oldugunu belirten Tiryaki, "Otokent projesinde, Sabah Pazarlama`nin da ortak oldugu bir pazarlama sirketi kurduk. Burasi ile ilgili muhtelif projelerimiz var. Yine Otokent kapsaminda calismalari suren 550 konutluk bir projemiz bulunuyor. Otokent bir marka haline gelmeye basladi. Ankara ve Anadolu yakasindan da buna yonelik teklifler var. Bunlari da devreye sokmak mumkun olabilir" dedi. (SABAH)

Diğer Genel Haberleri