Pazar Payı Artırmak

Bigpara Haber

MARSHALL: 1997 yilini planladigi gibi geciren Marshall, bu sene pazar payini artirmak ve belirlenecek olan yeni hedeflere ulasmak icin calisilacak. Marshall Pazarlama ve Planlama Sorumlusu Fatma Mansur, "Bu seneye yonelik calisma planimiz henuz belli olmadi. Ayrica yabanci bir sirketle ortaklik soz konusu. Ama amacimiz yuzde 26 civarinda olan pazar payimizi arttirmak" diyor. Sirket son olarak T.C. karayollari Mudurlugu`nun actigi 6 bin ton yol cizgi boyasi ve 120 ton tiner ihalesini kazandi. Ihale bedeli KDV dahil 2 trilyon 73 milyar 36 milyon lira tutarinda. bu sene icin ciddi bir yatirim plani bulunmayan sirket, buna ragmen tevsi ve modernizasyon yatirimlarini duzenli olarak gerceklestirecek. Gecen sene otomasyona gecmeye yonelik yatirimlar yaptiklarini soyleyen Mansur, "1997 yilinda barcod sistemine yonelik yatirimlar yaptik. Bayilik sistemimizi gelistirdik. Bilgisayar donanimina yonelik calismalar da yapildi" diyor. Gecen sene ihracat alaninda buyuk asamalar kaydettiklerini vurgulayan Mansur, "Marshall markasiyla 34 ulkeye ihracat yapiyoruz. Bu sene de ihracat agimizi genisletmeyi amacliyoruz. Almanya, belcika, macaristan, Fransa, turki Cumhuriyetler, Balkanlar, Ortadogu ve Afrika ulkelerine nihai urunlerimizi ihrac ediyoruz` diyor. Ihracat calismalarini belli ulkelerde kurdugu bayilerle de surduren sirketin, su anda Rusya`da, Romanya`da, Suudi Arabistan`da, Gabon`da, Ukrayna`da ve Kazakistan`da bayileri bulunuyor. (PARA)

Diğer Genel Haberleri