Kopar, yabancı firmalarla işbirliğine gidiyor

Bigpara Haber
Yurt genelinde bayi sayısını 250`ye çıkarmayı başaran Kopar, özellikle Avrupa oto markalarının parçalarını da ürün portfjöyüne dahil etmek istiyor. Firma, bu yolla bayilerine daha fazla ürün seçeneği sunabilmeyi hedefliyor. Oto yedek parça sektöründe `Türkiye`nin Markası` sloganıyla yola çıkan ve kısa sürede yurt genelindeki bayi sayısını 250`ye çıkaran Kopar, ürün seçeneklerine artırmak için yabancılarla ortaklık görüşmeleri yapıyor.

İlk defa Taksim Green Park Otel`de gerçekleştirilen, Kopar İstanbul bayiler toplantısının açılışında konuşan Kopar Genel Müdür Vekili Metin Darıcı, `Şu anda ürün portföyümüzde 5 bin çeşit mal var. Ancak bunlar Tofaş ve Renault ağırlıklı. Bilinen bütün dünya markalarının parçalarını da listemize alabilmek için özellikle Avrupa`dan dağıtımcılarla ortaklık görüşmeleri yapıyoruz` dedi. Ortaklık görüşmelerini daha çok İspanya, İtalya, Fransa, Almanya ve Tayvan`da yoğunlaştırdıklarına dikkati çeken Metin Darıcı, yakın gelecekte 500`ü bulacak olan bayilik ağı sayesinde yüksek cirolar gerçekleştireceklerini de vurguladı.

İstanbul ve civarında 70`e yakın bayinin hazır bulunduğu toplantıda hedefmleri konusunda da bilgi veren Darıcı, önümüzdeki 5 yılda portföydeki ürün sayısını 30 bine çıkarmayı hedeflyediklerini söyledi. Darıcı, `Yıl sonuna kadar Marmara Bölgesi`ndeki bayi sayımız 90`a ulaşacak. Türkiye`deki araçları yüzde 40`ı bu bölgede bulunuyor ve bu araçların çoğunluğunu Avrupa markaları oluşturuyor. İşte bu nedenden dolayı yapacağımız ortaklıkla ürün portföyümüzü bayi ihtiyaçlarına göre belirleyerek daha çok çeşit sunmuş olacağız. Böylelikle bayilerimiz daha fazla ciro yapma şansını yakalayacaklar` diye konuştu. (FİNANSAL FORUM)

Diğer Girişim Haberleri