İşte bigpara üzerinden 'Vodafone Dijitalleşme Endeksi'ni hesaplayıp kazanan 2. firma

bigpara.hurriyet.com.tr üzerinden Vodafone Dijitalleşme Endeksi’ni hesaplayarak kazanan ikinci işletme de belli oldu

Bigpara Haber


 
KOBİ’ler artık sadece aynı bölgedeki diğer küçük işletmelerle değil daha geniş yelpazede bulunan birçok şirketle de rekabet ediyor. İnternet üzerinden satışın yaygınlaşması dolayısıyla günlük yaşamın hızlanması ile müşterilerin beklentisi yükseliyor ve kısa sürede geri dönüş yapılmaması halinde müşteri memnuniyetsizliği yaşanabiliyor.



Vodafone iş ortağım yarına hazırım platformu ile Türkiye’de tüm işletmelerin ücretsiz Dijitalleşme Endeksi’ni hesaplayarak, dijital alanda ihtiyaçlarını belirlemesini sağlıyor.

bigpara.hurriyet.com.tr üzerinden Vodafone Dijitalleşme Endeksi’ni hesaplayarak kazanan ikinci işletme de belli oldu. Kazanan ikinci işletme Digitürk Ortaköy Bayii oldu.
Digitürk Ortaköy Bayii’sini ziyaret eden yarına hazırım ekibi Dijitalleşme Endeksi’nde belirlenen ihtiyaçlarına göre verimliliğini arttıracak uygun çözümlere ulaştı ve Digitürk Ortaköy Bayii’sinin Vodafone Dijitalleşme Endeksi 80'den 90’a çıktı.

Digitürk Ortaköy Bayii Müdürü Mesut Yıldırım firmasını tanıttı...

Firmanızı biraz tanıyabilir miyiz? Müşterilerinize teknik desteğin yanında satın alma veya ürün paket değişikliği konusunda da yardımcı olabiliyor musunuz?

Ulus Dijital Yay. Serv. Paz. San. Tic. Ltd. Şti. olarak 2008 yılı Kasım ayından bu yana Digitürk yetkili bayisi olarak faaliyete başladık. Verdiğimiz teknik servis hizmetinin yanı sıra müşterilerimizin aboneliklerine paket de ekleyebiliyoruz. Fakat paket iptali veya düşümü yapamıyoruz.

Saha ekiplerimiz 365 gün sahada üye teknik problemlerini ve yeni kurulum taleplerini karşılamak için çalışmaktadırlar. Saha da personellerin takibini kolaylaştırmak için araç takip sistemleri kullanarak hem verimliliği artırıyoruz hem de zamandan kazanç elde ediyoruz. Örneğin; saha ekibimiz gün boyu müşteri ziyaretlerine gidiyor trafikte vakit kaybediyor gibi…

Firmanız hangi bölgelere hizmet veriyor?



Firmamız yeni üye kazandırma faaliyetlerinde tüm Türkiye’ye hizmet verebiliyor. Fakat teknik servis hizmeti konusunda Beşiktaş ilçesine bağlı olan ulus, Ortaköy, Kuruçeşme, Arnavutköy, Levazım, Yıldız, Vişnezade, Türkali, Sinanpaşa, Abbasağa, Cihannuma mahallerine hizmet vermekteyiz.

Firmanızda kaç kişi çalışıyor?

Firmamızda 8 saha ekibi, 4 call center ekibi, 6 ofis ekibi olarak toplanda 18 kişi çalışıyor.

Satışı sadece kurumunuzun müşteri hizmetleri mi yapıyor yoksa bayii olarak siz de yapabiliyor musunuz? Yapıyorsanız sadece belli bölgelere mi?

Bayii olarak aylık satış hedeflerimiz bulunuyor. Ayakta kalmak için teknik servis sağ ayağımızsa satışta sol ayağımız gibi. Tüm Türkiye’ye satış yapabiliyoruz.

Satış yapmak için ekstra çaba harcıyor musunuz, örneğin sahaya çıkıyor musunuz?

Kazanç yapımız yeni müşteri kazanımı ile birebir bağlantılı olduğundan satış olmazsa olmazımızdır. Bu nedenle satış için yoğun çaba gösteriyoruz. Zaman zaman sahaya çıkarak satışlarımızı artırmaya çalışıyoruz.

Müşteri kazanımınızı arttırmak için nasıl faaliyetler, aktiviteler yapıyorsunuz? Ne gibi zorluklarla karşılaşıyorsunuz?

Müşteri kazanımlarını artırmak için TOPLU SMS kullanarak kampanyalar hakkında bilgilendirme yapıyoruz. Ayrıca zaman zaman bazı lokasyonlarda saha satış ekipleri kullanarak stand ve sıcak satış olarak kapıdan kapıya gezerek satışlarımızı arttırmaya çalışıyoruz.

Satış faaliyetleri ve aktivitelerde karşılaştığımız zorlukların başında tecrübeli personel arayışımızı sonuçlandıramamamız ve bazı lokasyonlar da aktiviteler için gerekli izinleri alamamamız geliyor diyebiliriz. Ayrıca dönemsel olarak mevsim şartlarından dolayı faaliyetlerimizi yürütmekte sorunlar yaşamaktayız.

Müşteri memnuniyeti sizin için nedir? Müşteri memnuniyetini artırmak için neler yapıyorsunuz?

Müşteri memnuniyeti kesinlikle bizim için öncelikli bir durum. Görüşümüz ‘Müşteri yoksa bizde olmayız’...

Müşteri memnuniyeti için doğum günlerinde hediye paket verilmesi yanı sıra mesajla doğum günlerini kutlamaktayız.

Vodafone'nun kurumlara yönelik hizmetlerinden yararlanıyor musunuz? Hangilerini kullanıyorsunuz, isteklerinizi ne kadar karşılıyor?

Vodafone’nun hizmetlerinden yoğun olarak faydalanıyoruz ve isteklerimizin çoğunu karşılıyor. Teknik servis, ofis ve satıştaki personelimiz iletişim için ses hizmetini yoğun kullanmakta. Teknik servis personelimiz el terminalleri için data hattını ayrıca kullanmakta. Teknik personelimizin araçları yine Vodafone hatları ile Fora üzerinden takip ve kontrol edilmekte. Son olarak Vodafone’nun toplu SMS hizmetini yoğun olarak kullanarak hem mevcut üyelerimizle iletişim ve bilgilendirme sağlıyoruz hemd e bizim için hayati önemde olan satışlarımızı gerçekleştirmek için kullanıyoruz.

Vodafone Dijitalleşme Endeksi ile ihtiyaçlarımızı belirleyebildiniz mi? Size hangi alanlarda ne gibi katkıları oldu?

Vodafone Dijitalleşme Endeksi'miz yüzde 80 olarak belirlendi. İhtiyaçlarımız arasında belirlediğimiz araç takip sistemiyle hep yakıt tasarrufu sağlamış olduk hem saha personellerimizin takibi ve doğru lokasyona yönlendirmeyi sağladık.

Ayrıca toplu SMS sistemini kullanarak hem mevcut üyelerimize bilgilendirmelerde bulunduk hem de yeni üye kazanımı için kampanyalarla ilgili SMS gönderimi sağladık.

Sizde endeksinizi hemen hesaplayın, yarına hazır olun...

Diğer Genel Haberleri