`Hepsi` büyüyor

hepsiburada.com, 35 milyon dolarlık yatırımla yeni operasyon merkezini devreye alıyor

Bigpara Haber

9 milyon ziyaretçiyle Türkiye’nin en büyük e-ticaret şirketi olan hepsiburada.com, 35 milyon dolarlık yatırımla yeni operasyon merkezini devreye alıyor.



Türkiye’nin e-ticaret devi hepsiburada.com, tüketicilere daha fazla seçenek ve daha hızlı hizmet verebilmek için yeni yatırımını hayata geçiriyor. Hepsiburada.com, yapılacak 35 milyon dolarlık yatırımla operasyon merkezi alanını dört kat arttıracak. Böylece tüketicilere daha fazla ürün çeşidi sunulurken, merkezde kullanılacak teknolojilerle müşteriler satın aldıkları ürünleri daha hızlı teslim alabilecek.

3 KAT DAHA FAZLA ÜRÜN

2014 yılı itibariyle 4 ayrı depoda 14 bin m2’lik operasyon merkezine sahip olan hepsiburada.com’un devreye alacağı operasyon merkezi 45 bin m2 olacak. Türkiye’de e-ticaret alanında şimdiye kadar yapılan en büyük ve en teknolojik depo yatırımı olarak göstrilen projeyle ayrıca 500 kişiye de istihdam sağlanacak. Şu anda 50 bin farklı ürün çeşidini tüketicilerle buluşturan ve 700 bin adet ürün stoğu ile günde 40 bin, ayda 1 milyon sevkiyat gerçekleştiren hepsiburada.com, yeni operasyon merkezi ile bu rakamları 3 katına çıkaracak. 2015’in ikinci çeyreğinde tamamlanmış olacak yeni operasyon merkeziyle hepsiburada.com, ürün çeşidi sayısını 150 bine, stok sayısını 2 milyona çıkaracak ve günde 150 bin, ayda 3 milyon siparişi tüketicileri ile buluşturacak.

PİYASALARDAKİ SON DURUM İÇİN TIKLAYIN...

2 SAATTE YOLA ÇIKACAK

E-ticarette müşteri memnuniyetini getiren en önemli faktörlerden olan ‘hızlı teslimat’ hizmeti de yeni operasyon merkezinde öncelik verilenler arasında yer alıyor. Hepsiburada.com mevcut operasyonları ile stokta olan ürünü 3.5 saat içerisinde depodan çıkarırken yeni operasyon merkezi bu süreyi 2 saate kadar indirecek.

Hürriyet`ten Ahmet Can`ın haberine göre, İstanbul’a uzaklığı 600 km’den az olan mesafelere ertesi gün, fazla olan mesafelerde de siparişin ikinci günü teslimat yapan hepsiburada.com, yeni operasyon merkezi ile bu mesafeleri daha da kısaltmayı hedefliyor. Mevcut operasyonda 3.5 saat olan malların depodan çıkma süresi artık 2 saate inecek.

Hedef daha fazla memnuniyet

Hepsiburada.com Operasyondan Sorumlu Genel Müdürü Gürhan Saatçioğlu, “Yeni sistem hem hata oranını düşürecek hem de paketleme uzmanından genel müdüre kadar hepimizin hayatını kolaylaştıracak. Biz de tüketicilerimizi daha çok memnun etmeye odaklanacağız” dedi. Türkiye’de e-ticaretin perakende sektöründeki payının yüzde 1 ile yüzde 2 arasında olduğunu hatırlatan Saatçioğlu, sözlerine şu şekilde devam etti:

“Oysa ki kullanıcıların internetten ürün satın alma talebi Avrupa seviyesinde. Bu talebi karşılayabilmek için sektöre yatırım yapmak ve hizmet-ürün kalitesini en üst seviyede tutmak gerekiyor. Şimdiye kadarki en büyük e-ticaret yatırımı olacak operasyon merkezimizle müşterimizin beklentisini maksimumda karşılamayı hedefliyoruz.”

Rakamlarla hepsiburada.com

9 milyon Ziyaretçi sayısı

20 milyon Aylık ziyaret sayısı

7 milyon Üye sayısı

1 milyon Mobil uygulamasının indirilme sayısı

1 milyon Ürün yorumu sayısı

%45 Son 5 yıl içerisindeki büyüme oranı

1 milyon Facebook’taki beğeni sayısı

75 bin Twitter’daki takipçi sayısı

Diğer Genel Haberleri