Hedef yüzde 100 büyüme

BCK Grup, yeni ürünlerini ocak ayında piyasaya sunacak

Bigpara Haber
Bicips ve BiQool markalarıyla gıda sektöründe faaliyet gösteren BCK Grup, yeni ürünlerini ocak ayında piyasaya sunacak.

Bu yıl yüzde 100 büyüyen BCK Grup, gelecek yıl da benzer bir büyümeye imza atmayı hedefliyor.

Gıda sektöründe, özellikle çocuklara yönelik ürünlerin ambalajlarında yerli çizgi film karakterlerinin daha kolay benimsendiğini ifade eden BCK Grup Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Biçki, "Bu nedenle, gelecek yıl piyasaya süreceğimiz yeni ürün grubumuzda Keloğlan karakterini kullanıyoruz. Tamamen mısır irmiğinden ürettiğimiz bu seride biftekli, ketçaplı, isot acılı ve peynirli olmak üzere 4 farklı damak tadı sunulacak" dedi. Biçki, 2014`te ürün yelpazesinde çeşitliliğe giderek üst yaş tüketici grubuna yönelik de bir seri piyasaya süreceklerini söyledi.

Yaklaşık 2.5 yıldır cips ürettiklerini belirten Biçki, bu yıl yüzde 100 büyüme kaydettiklerini, gelecek yıl için de benzer bir oranı hedeflediklerini aktardı. Biçki, bu yıl yaklaşık 2 milyon TL`lik makine yatırımı gerçekleştirdiklerine de değinerek, kapasiteyi iki katına çıkaracaklarını söyledi.

45 kişilik ekip ve 40 araçlık filoyla bin metrekare alanda faaliyet gösterdiklerini dile getiren Biçki, üretim kapasitesinin günlük 3 bin-3 bin 500 koli olduğunu belirtti. Bu yıl itibariyle birkaç ürün çeşidini okul kantinlerine vermeye başladıklarını kaydeden Biçki, "Ürünlerimizin hiçbiri kızartma yöntemiyle üretilmiyor. Dolayısıyla yağ oranı yüzde 25`in altında. Gıda boyası, koruyucu madde, tatlandırıcı kullanmıyoruz. Ketçaplı ürünlerde kırmızı renk için kırmızı biber aroması, fıstıklı çeşitlerde de gerçek fıstık püresi kullanıyoruz. Ürünlerimi rahatlıkla çocuğuma yedirebiliyorum" dedi. Üretimin yüzde 35`ini yurt dışına gönderdiklerini ifade eden Biçki, önümüzdeki süreçte şartların oluşması doğrultusunda Avrupa ülkelerini hedeflediklerini sözlerine ekledi.

Diğer Şirket-Haberleri Haberleri