Gima Yuzde Yuz Buyumeyi Hedefliyor.

Bigpara Haber
Turkiye`ninmarketcilik sektorunun ilk kuruluslarindan biri olan Gima A.S 1998 yilinda basladigi Gima Suprecard kampanyasini surdurmenin yaninda, 1999`da yuzde yuz buyumeyi hedefliyor. 1956`dan bu yana Gima A.S`nin Turkiye insanina hizmet verdigini soyleyen Gima Genel Muduru Nezih Cevik, Gima Supercard kamyanyalarinin kurulus olarak atilimlarinin ilk adimi oldugunu belirtti. Cevik, `Bu olayin bizim acimizdan iki onemli amaci vardi. Birincisi musteri potansiyelimizle yakin iliskiler kurmak ikincisi de bu kart sayesinde musterilerimize bazi urunlerimizde indirimler kazandirmak, Bu kampanyaya kisa bir sure once baslamamiza ragmen, su an 500 bin musterimiz Gima Suprecard sahibi oldu. Bu kampanyayi desteklemek icin cesitli kampanyalarimiz suruyor. Gima Spercard sahibi 15 musterimiz 1999 model Hyundai Accent 1,3 LS otomobil sahibi oldu` dedi. 7 Mart`ta baslattiklari kampanyanin ikinci diliminin sona erecegini anlatan Cevik, bu kampanya ile de bircok musterilerine cesitli hediyeler dagitacaklarini soyledi. Gima`nin Turkiye`de 54 magazasi ile hizmetlerini surdurdugunu aciklayan Nezih Cevik, magazalarinda toplam 40 bin farkli urun bulundurduklarini, `kaliteli urunu ucuza sunma` felsefesiyle calistiklarini savundu. Cagdas magazaciligi amacladiklarini belirten Cevik, 1999 yilinin Gima icin atilim yili olacagini, yatirimlarina devam edeceklerini, kurum olarak yuzde yuz buyume hedeflediklerini acikladi. (FINANSAL FORUM)

Diğer Genel Haberleri