Gima`nın Müşteri Sayısı Yüzde 64 Arttı

Bigpara Haber
Türkiye genelinde 27 ilde 73 mağazayla hizmet veren Gima, yıl sonunda 240-250 milyon dolar ciro, 2001 yılında ise dolar bazında yüzde 36.2 oranında büyüme hedefliyor.

Gima Genel Müdürü Dengiz Pınar, yaşanan ekonomik çalkantılara rağmen yıl sonunu metrekare bazında yüzde 45 büyümeyle kapatacaklarını söylüyor. Bu yıl rakiplerinin cirolarında ve müşterileri sayısında yüzde 10-12 düşüş yaşandığını iddia eden Pınar, buna rağmen kendi müşteri sayılarının yüzde 64 arttığını söylüyor. Pınar, bu artışı müşterilerine verdikleri güvene ve istikrarlı fiyat politikalarına bağlıyor.

Bu yıl küçülmeden büyüme yolunu seçtiklerini söyleyen Pınar, bu nedenle mağaza konseptini geliştirerek, büyük mağazaları açtıkça küçükleri kapattıklarını vurguluyor.

Düşük enflasyon ortamında perakendeyi yönettiklerini söyleyen Pınar, “Halkamızın lehine hem operasyonlarımızı, hem dep azarlama politikamızı değiştirdik. Rakiplerimizle değil kendi kendimizle rekabet ettik, bu da bizi öne geçirdi” diyor. Gima müşteri sayısında artış yaratmak için kasım ayında “Süperkazanç” adı verilen kartını devreye aldı. Bu kartı müşteriler, 250 bin liralık bedel karşılığına Gima’lardan temin edebilecekler. Bu kartla alışveriş yapan bir müşteri her ay en az 50 milyon liralık alışveriş yaptığı takdirde topladığı puan karşılığında, Gima çeki alıyor. Pınar, bu kartla müşteri bağımlılığı yaratarak satışları artıracaklarını ifade ediyor. (PARA-BORSAMARKET)

Diğer Genel Haberleri