Bakanlık ve TÜRSAB uyuyunca tanıtım modacıya kaldı

Bigpara Haber
Türkiye`nin tanıtımı için uluslararası fuarlarda standlar açan Turizm Bakanlığı ve TÜRSAB CPD Düsseldorf Woman-Man`i ihmal edince iş modacı Özlem Süer`e düştü.

Ünlü modacı, 50 binin üzerinde ziyaretçinin gezdiği dünyanın en büyük fuarı olan CPD Düsseldorf`da ‘‘Şifa Sofrası’’ standı ile Anadolu`yu ve Türkiye`yi tanıttı.

Türkiye`nin tanıtım neferleri olan Turizm Bakanlığı ve Türkiye Seyehat Acentaları Birliği (TÜRSAB) dünyanın en büyük moda fuarı olan CPD Düsseldorf fuarını ihmal edince, iş modacı Özlem Süer`e düştü. Ünlü modacı Özlem Süer, CPD Düsseldorf Woman-Man Fuarı`nda tasarımları ile birlikte ‘‘Şifa Sofrası’’ adını verdiği standında Türkiye`yi tanıttı.

4-6 Ağustos tarihleri arasında Almanya`nın Düsseldorf şehrinde düzenlenen CPD Düsseldorf Fuarı`na katılan Modacı Özlem Süer, ‘‘Şifa Sofrası’’ adını verdiği, kekikten adaçayına kadar 41 çeşit bitkinin yeraldığı standda Türkiye`nin ve Anadolu`nun tanıtılmasını hedeflediğini söyledi.

Fuarların ülke tanıtımı yapmak için ideal mekanlar olduğuna işaret eden Süer, ‘‘Fuarlara dünyanın her yerinden binlerce insan geliyor. Bu durum insanlara ülkemizi tanıtmak için iyi bir fırsat ancak biz bu fırsatı yeterince değerlendiremiyoruz’’ dedi.

‘‘Şifa Sofrası’’ konsepti ile Türkiye`nin bitkilerini tanıttığını ve fuar ziyaretçileri tarafından büyük ilgi gördüğünü söyleyen Süer, fuar boyunca yüzlerce ziyaretçinin standını ziyaret edip bitkiler ve Türkiye hakkında bilgi aldığını belirtti. Modacıların sadece tasarımları ile değil ülkelerinin kültürel değerleri ile ön plana çıkmaları gerektiğine dikkat çeken Özlem Süer, ‘‘Anadolu zengin kültürü ve kaynakları ile dünyaya mutlaka tanıtılması gereken bir coğrafya. Burada açtığımız stand ile fuar ziyaretçilerine Anadolu`dan getirdiğimiz bitkileri sunuyoruz. Burada Anadolu`dan 90 çeşit görüntü var. Ülke tanıtımı için hoş bir şey yaptığımıza inanıyorum’’ diye konuştu.

Dünyada şifa turizminin son yılların en gözde turizm şekli olduğunu söyleyen Süer, Türkiye`de de şifa turizminin geliştirilmesi gerektiğini vurguladı. Türkiye`nin tarihi güzelliklerinin yanında sağlık turizmi ile de büyük bir turist potansiyeline sahip olduğunu ancak tanıtım yetersizliği nedeniyle bu potansiyelini değerlendiremediğini belirten Süer, insanların kültür turizmi ve alternatif turizm ile birlikte alternatif tedavi kürlerine büyük ilgi gösterdiklerini de söyledi.

Diğer Genel Haberleri