Arcelik`ten Mutlu Musteri Uygulamasi.

Bigpara Haber
Arcelik`in 1991yilinda devreye soktugu Cagri Merkezi, Happy Call (Mutlu arama) adiyla yeni bir uygulama baslatti. Musteri mutlulugunu hedefleyen bu uygulamada tuketicilerin sorunlari, bagli bulunduklari bolge tarafindan sonuca ulastirilincaya kadar takip ediliyor. Bolgelerden ``Sorun cozuldu`` bilgisinin iletilmesinin ardindan Happy Call merkezi, bu kez musteriyi arayarak, sorunun gercekten giderilip, giderilmedigini arastiriyor. Bu aramada, olumlu yanit alinirsa sikayet basvurusuna gulen yuz stickeri yapistirilarak, dosya kapatiliyor. Sayet tuketiciden ``sorun devam ediyor`` yaniti alinirsa, tum islemlere yeniden baslaniliyor. Arcelik yetkilileri, ``Bu tur durumlarda islemler, tuketicinin yuzu guldurulunceye kadar devam ettiriliyor`` dediler. (HURRIYET)

Diğer Genel Haberleri