Advantage İnternette!

Bigpara Haber


Boyner Grubu, 2001`de Advantage Card üyesi müşterilere internet ve katalog ile ulaşarak talebi canlandırmaya çalışacak

Beymen, Altınyıldız, Network markaları ve perakende satış noktaları Çarşı`lar ile tüketiciye ulaşan Boyner Grubu, Advantage Card ile yakaladığı 1.5 milyonluk müşteri ağını, yeni dönemde internetten satışa aktaracak. Kartlı satışta ulaştığı müşteri sayısı ve Advantage olanaklarının sağlıktan tatile kadar uzanmasıyla başarılı bir perakendecilik sistemini oturtan grup, 2001`de düşecek talebi, müşteriye dört kanaldan ulaşarak canlandırmaya çalışacak.

2001`de bireysel müşterilerimizin tüketim konusunda çok hevesli olacaklarını sanmıyoruz diyen Boyner Holding Strateji ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Esel Çekin, grubun tüketimi artırmak için alacağı önlemleri şöyle sıraladı:

Hem ev hem de işyerinden alışveriş imkanı sağlamak istiyoruz. Müşteriye ulaştığımız kanalların sayısını artırıyoruz. Amacımız her istediklerinde yanıbaşlarında olmak. Bunu perakende noktaları, mektup-dergi yanında yeni dönemde internetten satış ve katalogla satış gibi kanallarla da yapacağız.

DÖRT KOLDAN SALDIRI

Böylece müşteriye ulaştığımız kanal sayısı dörde çıkacak. Bu kanallarda hayatları zenginleştirecek servis ve hizmet vermek istiyoruz. Tatil, sağlık yatırım gibi, servisler.

Tüketicinin tarafsız bir değerlendiriciye ihtiyaç duyduğu alanlarda yanında olacağız. Bu hizmetler 2001`in ilk çeyreğinden hemen sonra hayata geçmiş olacak. İnternetten satışta Advantage`i şemsiye marka olarak düşünüyoruz. Alışverişlerde bu kart geçecek, hem bizim üyelerimizin hem de yeni alanların ürünleri olacak. Taksit olayları da sürecek.(SABAH)

Diğer Ekonomi Haberleri