44 trilyon ciro hedefliyor

Bigpara Haber

1997 yilinda iyi bir performans sergileyen Marshall, 1998 yilinda da ayni basariyi gosterebilmeyi hedefliyor. Turkiye boya sektorundeki surekli olan gelismeye paralel olarak Marshall da bu buyume icinde yerini almaya calisiyor. Urunleri arasinda alkit, PVA esasli tutkal, selulozik-poliuretan, mobilya vernikleri ve boyalari, insaat boyalari, polyester recine, oto boyalari ve ahsap koruyucular bulunan Marshall`in yaklasik yuzde 30`luk bir genel pazar payi mevcut. Sektordeki gelismeyle birlikte sirketin buyumesi de gerek her yil artan uretim miktari ve gerekse bunun satislara ve karliliga yansimasiyla dikkatleri cekiyor. 1998 planlarinda uretim tonajinda yuzde 13`luk bir artis hedefleyen Marshall bu yil sonu icin 44 trilyon liralik ciro ve 15-20 milyon dolarlik bir ihracat hedefliyor. Bu arada sirketin yabanci ortaklik icin Hollandali bir firma ile gorusmeleri de suruyor. Ortakligin yapisina iliskin gorus belirtilmiyor ama ortaklik sonrasinda yabancilarin da yonetimde soz sahibi olabilecegi dile getiriliyor. (PARA)

Diğer Genel Haberleri