Haziran ayında bu hisselere dikkat!

BİM, yüksek-indirim mağazası (hard-discount) formatının oluşturucusu ve ilk olarak mağaza markalı ürünlerin (private label) satışını yapan kurum olmuştur. Mağaza sayısı açısından Şirket, 2015’in ilk çeyreğinde de yılında da yüksek mağaza açılış hızını koruyarak toplam mağaza sayısını 4.635'e (2014: 4.502)yükseltmiştir. Şirket’in mali borç taşımaması ve tüm operasyonlarının TL olmasının etkisi bilanço yapısına pozitif olarak yansımaktadır. Özellikle bu durum, TL’nin değer kaybettiği bir ortamda Şirket için rakiplerine kıyasla oldukça olumlu olmaktadır. Şirket, düzenli temettü dağıtımını sürdürmekte olup 2015 yılında hissedarların hisse başına 0,90 TL (2014: 0,80 TL) ödeyeceğini açıklamıştır. Cari piyasa değeri dikkate alındığında bu tutar %1,77 temettü verimine denk gelmektedir.