Haziran ayında bu hisselere dikkat!

Migros, çok formatlı mağazacılık ile gıda perakendeciliği sektöründeki yüksek oranlı büyümeden maksimum oranda faydalanmak için yapılanmış durumda. Şirket, Migros-Jet mağazalarıyla, hızla gelişen indirim perakendeciliği segmentinde büyürken, Macro mağazalarının ithal ürün portföyü ve bu portföye uygun konumlandırılan mağazaları sayesinde yüksek kârlılıkta satış yapabiliyor ve süpermarket mağazalarında kârlılığı yüksek taze ürün satışı noktalarını ve gıda-dışı ürün portföyünü yeniden yapılandırarak daha kârlılık odaklı bir yapıya geçiş yapabiliyor. Şirket’in mağaza sayısı 1Ç15’de 1.227 adede (2015T: 1.310) yükselirken, 1Ç15 sonuçları yıllık bazda daha stabil Euro/TL kuru sayesinde net finansal giderlerin 37,6 milyon TL’ye (1Ç14: 94,6 milyon TL) gerilemesiyle olumlu açıklanmıştır.